Dagens Make!

Skrivet 2010-08-20 @ 19:40:27
Hej hopp! Ni kanske har märkt att jag inte bloggat lika mycket de senaste dagarna? Det är för att det är dom sista dagarna på sommarlovet och jag är desperat!! Dessutom sätter malmö festivalen igång nu men nästa helg kan ni förvänta er regulbundna inlägg! Tack för att ni står ut med mig xD

Här kommer dagens make där temat är att hålla allting aprikosfärgat!


Jag har använt 2 olika aprikosfärgade skuggor och en väldigt corall färgad rouge från ellen betrix som tyvär är Limited Edition :( På läpparna har jag Rimmel Moisture lipstick i färgen Soft Coral!




Det roliga med detta är att det ser ut som om jag använt en  ljusare färg i innre ögonvrån och mörkare i yttre men icke! Det är bara 2 olika färger lagda på varandra över hela ögonlocket!



XoXo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback