Gårdagens Make Up! - Kräftskiva

Skrivet 2010-08-14 @ 12:35:09
Igår var jag på årets första kräftskiva!! Jag ääälskar kräftor! Förutom bacon är det nog bland det bästa som går att äta...
Och så hann jag fotograferas tillsammans med lite kompisar för Jan Hedh's nya bok om tårtor! Läs lite om Jan Hedh och hur många priser han har vunnit Här!

Iallfall, jag hann inte lägga upp dagens makeup igår så den kommer nu!

´Ögonen:

Clinique Mascara
e.l.f mineral eyeshadow primer
H&M Vit Kajal
Microshadow Deadly från Make Up Store
Och dessa skuggor från matta respektive skimmriga 88 paletten:







Bas:

Max Factor Second Skin Foundation
IsaDora Mousse Foundation
Maybelline Dream Satin Liquid
I.d Mineral Foundation SPF 15
I.d Mineral Veil
I.d All over face color - Warmth
Make Up Store Blush - Fresh



Läppar:

Korres Lipbutter



Hope you like!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback