Lush Cosmetics

Skrivet 2010-08-08 @ 15:21:25
Hej svej! Sorry för bristen på bloggande igår...

Jag, Yrre och Josse hade filmkväll och kollade på de 2 första the ring filmerna! Scary.... :S
Anyway, jag somnade vid typ halv 8 på morgonen så är lite pömsig idag ;)
Jag kompenserade detta med ett låååångt hett bad med min nya badbomb från Lush Cosmetics: TISTY TOSTY
Pris: 59 kr / 120 g

För er som inte känner till Lush så är det ett företag som tillverkar badprodukter så som badbomber tvålar och badskumm. Dom gör även helt fantastiska hårprodukter och otrolig hudvård! Deras policy kan ni läsa på deras hemsida www.lush.se > Testpolicy

Lush beskriver Tisty Tosty såhär:

Vår gamla favorit; citron- och rosendoftande Tisty Tosty är fortfarande förälskad i kärleken, fortfarande hjärtformad och är fortfarande vår raraste BADBOMB ® någonsin. Dock tyckte vi nyligen att denna kärleksförtrollelse behövde lite mer drag och tillsatte då iris för lite extra kärlekskrydda. Låt oss veta hur denne fungerar!

Vad jag tycker om tisty tosty:

Det var väldigt roligt att se hur den smälte när man släppte den i vattnet och att se hur de små torkade rosorna flöt upp. Hela badrummet luktar heeeeeeeeeeeelt otroligt efter att man andvänt denna och man känner genast hur sjukt mjuk huden blir! Det är som om man smörjt in kroppen med massvis med nyttiga oljor XD
Jag har även hört att den ska vara väldigt bra för håret...

Det enda negativa är priset, 59 kronor för 20 minuter i himmeln kan vara liite för mycket.... Men lite då och då kan man gott unna sig det!

Xoxo
                                                             Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback