Tips! YouTube

Skrivet 2010-08-29 @ 19:56:08
Jag antar att dom flesta av er redan vet att det finns 100 000 tals riktigt duktiga människor som gör videor på Yourube där dom recenserar smink, visar hur man gör olika looker, eller rekommenderar olika saker! Jag kan sitta en hel dag och bara kolla på dessa videos och jag kan säga att 85% av allt jag kan har jag lärt mig via YouTube!

Så här kommer ett litet inlägg om mina Top 15 YouTube Make Up Gurus!

Jag har inte lagt upp dom i någon ordning så nummer 15 behöver inte vara sämre än nummer 1!

Nr1.

www.youtube.com/petrilude
www.petrilude.com

Är känd för sina fantastiska och skrämmande halloween tutourials! Kolla verkligen in honom! Är värd att känna till!





Nr2.

www.youtube.com/makeupbytiffanyd

Har följt henne i några år och hon är helt fantastisk! Jag älskar alla hennes looker och hon klarar allt från neutralt till super dramatiskt! fast kanske inte saker som bilder här ovan...




Nr3.

www.youtube.com/pixiwoo





Nr4.

www.youtube.com/queenofblendingMUA




Nr5.

www.youtube.comamarixe

Riktigt söt tjej som är expert på vardagslooker!



Nr6.

www.youtube.com/Glitterdollz7
http://glitterdollz7beauty.blogspot.com/




Nr7.

www.Makeupgeek.com
www.youtube.com/makeupgeektv

Massvis med bra tips på hur man ska lyckas som Make Up Artist!

Hawaiian-09

Nr8.

www.youtube.com/JulieG713 



Nr9.

http://www.youtube.com/user/MissChievous
www.misschievous.tv




Nr10.

www.youtube.com/EnkoreMakeup
www.enkoremakeuponline.com

En Riktigt erfaren kille som kan det mesta! Har varit med sedan youtubes start!



Nr11.

www.youtube.com/pinkiecharm  Recensitioner på allt! Minst en om dagen!!

Nr12.

www.youtube.com/panacea81 den första någonsin från UK att nå 75.000 prenumeranter! Har nu sitt eget sminkmärke.

Nr13.

www.youtube.com/juicystar07 Kan babbla hur länge som helst om vad som helst!

Nr14.

www.youtube.com/pursebuzz Är duktig på allt om hälsa, diet och massor med tips och trix!

Nr15.

www.youtube.com/geisha1254 Använder Coastal Scents 88 paletten mycket så har du den så kolla in henne! Hon är riktigt duktig och hennes videor är bara ett bildspel med textrutor som förklarar vad hon gör.

Xoxo

Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback