Zink - uppföljning!

Skrivet 2010-08-13 @ 11:46:58

Tjo!

Som några av er säkert vet så har jag käkat Zink tabletter nu i 2 månader!
Zink är bra för att stärka håret, naglarna och också för ge lyster och fräsch-het (eller hur man nu säger) till huden!

Jag har märkt väldigt väldigt stor skillnad om jag ska vara ärlig! Inte minst på mina naglar som hela tiden sprack och skivade sig innan. Nu beter dom sig som naglar ska göra! När det gäller håret så har jag faktiskt inte sett någon större skillnad.
jag har alltid haft rätt bra kvalitet men det kanske är Zinken som gjort att mitt hår har hållt fast jag inte klippt det på ett halvår...

Och när det gäller huden (som är den riktiga anledningen till att jag började med detta) så har jag märkt att varje gång jag glömmer ta en tablett på morgonen så får jag alltid lite blemmor efteråt!

Så jag tycker detta har funkat väldigt bra för mig och om du har problem med hår, hud eller naglar så tycker jag du ska prova det! Det kostar ca 100 kr på Life!



Det är även bevisat att Zink har en positiv effekt på ögon, hjärna, hypofys, binjurar, könsorgan, sköldkörtel, lever och njurar!

Vill du läsa mer om Zink så klicka Här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback