Favorit läppstift!

Skrivet 2010-12-13 @ 20:48:12
Jag har fått ett nytt favorit läppstift!! Det har länge varit Rimmels Moisture Renew för att jag bara älskar hur krämiga dom är och det ser nästan ut som om man har toppat med gloss!

Men nu måste jag säga att Lumenes Wild Rose Läppstift SPF 15 är har vunnit en ny plats i mitt hjärta!

Det finns många färger att välja mellan och alla är lika otroligt pigmenterade och krämiga! Man knappt nuddar läpparna och de ger en fantastisk färg DIREKT! Det mest fantastiska jag varit med om i läppstifts väg.

Det håller relativt länge utan att fadea och det "blöder" inte. Det vill säga att det flyttar sig utanför den naturliga läpplinjen!

Min favorit nyans är Wild Love som är en mörk lila



Kärlek! :D

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback