Nagelvård!

Skrivet 2010-12-19 @ 14:35:39
Nu handlar det om nagelvård :) Jag fick en request av Linnnea så jag hoppas att du blir nöjd nu!

Det enda som man egentligen ska undvika är för mycket vatten som torkar ut naglarna.
Men om du råkar vara i vatten för länge så är Oljor en bra lösning! Massera med Mandelolja, eller olivolja så stimulerar det även hur mycket naglarna växer!

Men det bästa om du har tunna, skivade eller spruckna naglar är ändå Nagel stärkare av olika slag! MASSA märken gör dom och dom kan kosta allt från 20 kr till 500 men min absoluta favorit är ett märke som heter Sally Hansen!

Dom har en rad produkter som fungerar super bra!

1. Diamond Strength
Klicka för att visa stor bild

Håller vad den lovar! Gör naglarna mycket mycket hårdare men bara sålänge du använder den! Om du slutar så kommer naglarna bli som dom var innan. Denna är trots det min absoluta favorit

2. Nailgrowth Miracle

Mirakelkur för korta naglar!
Fungerar även återfuktande om du har torra och slitna naglar :) Får naglarna att växa 30% på 5 dagar! Jag vet inte riktigt om det är sant men den fungerar iallfall! En bra produkt men inte helt nödvändig

Klicka för att visa stor bild

3. Miracle Cure

Klicka för att visa stor bild

Den här fungerar helt otroligt fantastiskt makalöst bra! Gör naglarna hårda och tjocka precis som dom ska vara! Enda nackdelen är priset: 125 kr.

Det är mina favoritprodukter från Sally Hansen :)

Vill du ha ett budget alternativ så kolla in Depend!

Jag kan inte påstå att det fungerar lika bra som SH men helt Ok om man tänker på att en flaska med 7 ml kostar 25 kr

Du kan välja vilka du vill av deras stora urval men den enda jag har provat är deras vanliga nagel stärkare som fungerar Ok men som faktiskt är bäst som underlack!

Vill du veta mer så gå in på www.kicks.se

Vill du veta mer om något som jag har glömt nämna så lämna en kommentar vetja! :D

XoXo
Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback