Topp 5 budget nagellacks märken!

Skrivet 2010-12-12 @ 19:20:40
Här kommer den äntligen! Budget versionen var mycket svårare än lyxversionen för att det finns så få bra märken på budgetmarknaden tycker jag! Men jag klämmde ihop 5 som håller måttet samt valde min favorit nyans från alla märken!


Nr1
MNY
För att dom har BARA fina färger! Helt otroligt. varenda lack jag har kollat på från MNY har varit en "måste ha" känsla... Men jag har dock bara ett och därför får det bli min favorit nyans! jag har skrivit om det en del och det är alltså 757 som jag snackar om! Det jag älskar är man får så mycket produkt för priset! Jämför man med ett Depend Nagellack så kostar det bara 5 kronor mer och man får mycket mer produkt i en flaska!



Nr2
Depend
Det jag älskar är att det är små flaskor och bra priser! om du är en sådan som jag som byter nagellack lika ofta som hon borstar tänderna och tröttnar på dom nästan ännu snabbare så är dom här perfekta! Det är bara och köpa ett nytt varje gång du byter nagellack om du känner för omväxling!
En dålig sak är att de inte har så måna nyanser och mest skimmriga.

Pris; 25 ;-


Min favorit 204!!

Nr 3.
Max Factor
Jag älskar denna för en enda andledning. Den lever verkligen upp till det dom säger att den ska göra!

Favorit nyans: 882
[nailfinity-angel-nails-1.jpg]

Nr4.
Maybelline forever strong
Väldigt pigmenterade! Man behöver bara 1 lager för att det ska bli bra färg. Det håller i ca 5 dagar vilket är helt otroligt för mig och jag älskar att det innehåller vitamin b5 som är otroligt stärkande för naglarna!
kostar ca 80 kronor!



Extreme Blackcurrant!
Ett mörk mörk mörk lila lack som nästan kan se svart ut.

Nr5.
IsaDora Wondernail
Jag har en del av dom här! En grå, röd och en jättefin rosa! Det blir så ibland att jag bara vet exekt vilken färg jag letar efter men bara inte kan hitta det någonstans! Inte ens bland OPI's eller China Glazes sortiment! Jag letar alltid bland IsaDora sist och hittar alltid vad jag letar efter! Men jag tycker att konsistensen är lite trög och tjock. Nästan som om den vore gammal.

kostar 70 kr!
Favorit nyans: Smokey Grey
isasmo4



Det var ALLT!

Och ja jag vet att jag inte har tagit med Mavala här men det är för att jag helt enkelt hatar deras lack. Antagligen de sämsta lack jag någonsin provat! NÅGONSIN!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback