Nya inköp!

Skrivet 2010-07-10 @ 13:53:08

För några dagar sen så shoppad jag och familjen loss i Skövde! Jag blev riktigt chockad över alla affärer som faktiskt fanns där! Jag som trodde det var en liten håla XD

Jag fick iallfall mamma att köpa så gott som hela make up store XD Ok... Inte direkt men nästan!

Men jag tänkte bara visa lite snabbt vad JAG köpte innan jag drar ner till sjön för andra gången idag!
Jag har ju begränsat med pengar som ni vet så det blev mest billiga HM grejer men men! Bättre än inget!?

Vit tubtop från H&M 49.50 kr




Blått hello Kitty Nagellack som kommer sitta på tårna heela sommaren! Kostade 15 kr på rea!



Glitter Eyeliner så att jag kommer kunna kopiera den underbara Alexandra Burkes Look i All night long videon!

Kostade 40 kr! Jag ´hade tänkt prova den i kväll på min vackra modell/kusin (xd) EMMA!



BH på lindex för 50 kr inte vacker men bra! Den är så kallad multi-way vilket innebär att man kan göra vad man vill med axelbanden :P



Det var allt!

Hoppas ni har det bra i övriga svea rike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback