Bloggen har haft problem...

Skrivet 2010-06-08 @ 15:44:50

Sorry för bristen på inlägg dom senaste dagarna! Jag har ju varit på bröllop i stockholm som var sjukt sjukt galet kul! Sov dock inte mycket den natten... jag har tyvär inte tillgång till bilderna så jag kan inte lägga upp några än och likaså med videorna jag snackade om... men jag lägger upp en gammal video på min favorit sminkning med grönt och lila!







btw ntt hår var blött och inte smutsigt! xD

Hoppas ni kan nöja er med detta sålänge!
och nu så ska jag börja blogga regelbundet igen!

Vad tycks om denna look? Kommentera!

Xoxo
Julia

Kommentarer
Postat av: LOVA

Fan vad fint du sminkar dig! <33

Men asså du e jättebra på engelska men jag är inte lika bra på det så kan du typ nån gång göra en video på svenska eller typ skriva i inlägget lite vad den handlar om? Du gör som du vill!

Ho´ppas vi ses i sommar! =)

2010-06-08 @ 20:06:22
URL: http://lovastyle.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Du är inte bara smart, du är snygg också, och du kan makeup. Dessutom gillar jag din HM outfit, jag har en liknande själv faktiskt :-)

2010-08-09 @ 15:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback