Gårdagens make up!

Skrivet 2010-06-19 @ 14:10:32
Hej hopp!

Jag vet att det inte blev något bloggande igår... sorry! Men jag var på middag hos några kompisar i lamhamn och hade jätte roligt! Vi grillade bl.a!

Iallfall så körde jag på en fantastisk sommrig make up!

det har inte blivit några dagens make upper på senaste och det är för att jag helt enkelt inte använt smink! Elr så har jag bara kört en lätt liner och det är inte så inspirerande XD

Jag kan verkligen inte komma ihåg allt jag använde men här är det jag kommer ihåg!




En guldig skugga från HM i duo format applicerad över hela ögonlocket med en fuktig pensel

Mary Kay mineral skugga Amber Blaze (Förvånansvärt dålig kvalitet faktiskt, blev riktigt besviken)

E.l.f Cream eyeliner Black

Mary kay ultimate mascara Black (riktigt grym)

Bare minerals Rouge i golden gate (älskar den!)

Mary kay mineral powder foundation, Den bästa mineral foundationen någonsin! 100000 ggr bättre än I.d!! Köp den!!

E.l.f Tone correcting concealer

Coastal scents gel liner Turquoise (som matchar min nya bikini perfekt! kommer ett inlägg om den senare)









Hörs Snart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback