GLAD MIDSOMMAR!

Skrivet 2010-06-25 @ 19:35:15
GLAD MIDSOMMAR KÄRA LÄSARE! Fira årets ljusaste dag med massar av kul och jordgubbar tycker jag!

Själv har jag varit hos min farmor på en jättetrevlig klassisk midsommar lunch med sill och hela paketet (blä)! sen stack vi ner till stranden där jag träffade J & Y!

Men nu är grillen på och kransarna klara! Jag ville bara framföra en liten hälsning till er :D

Här kommer lite bilder!



Just nu!



Min underbart fina krans!



Dagens make up! En hel del av färgens insitivitet försvinner på bild men det är en mörklila under ögat med en guldig ögonskugga över hela ögonlocket, sedan en kall brun skugga i glob linjen och in i yttre delen av ögat och en jätte glittrig rosa i ögonvrån! sedan liner och kajal på vattenlinjen :)

Jag hinner inte ta en outfit bild nu men jag har på mig denna klänning från www.nelly.com! Jätte fin tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: DOMIES GALNA DAGAR

Gjorde det för 2 dar sen, men fattar ingenting?:O

2010-06-26 @ 19:25:04
URL: http://domies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg make!!

2010-06-28 @ 19:11:47
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback