"Vill ha" lista inför sommaren!

Skrivet 2010-06-14 @ 22:32:58
Hallu!

Idag har varit en relativt hemsk dag... Var med mina älsklingar josse och yrsa på stan där även niklas hängde med en liten stund (ni vet han som spelar i libitum? Konserten jag var på för ett tag sen...) Jaja. Det hände iallafall lite saker som jag inte kan dela med mig av än :/ Såsmåningom kanske:)

Nr 1

Lancome Bienfait UV SPF 50+



Ska nämnligen åka till thailand i sommar och då måste man ju skydda stackars ansiktet med en bra solskyddsfaktor! Så den här kommer sitta på heeela sommaren medan solskyddet på kroppen kommer trappas ner gradvis!

Nr 2

MAC Ögonskugga Woodwinked



Kan ni tänka er hur fint det kommer bli med denna underbara skugga från mitt favoritmärke MAC över hela ögonlocket och sedan med en färgstark eyeliner under ögat!? Som t.ex:

Nr 3 

Isadoras Perfect contour kajal i BrightTurquoise (den sitter som berget och kommer inte försvinna i värmen!)
ELLER
Make up store eyepencil i Old Moss!



Även denna har väääldigt lång hållbarhet men inte riktigt lika lång som isadora kajal till min förvåning!

Jag kunde tyvär inte hitta en bra bild på isaDora kajalen men jag färgen är nästan exakt samma som Make up stores så jag tror jag ska köpa IsaDoras trots min kärlek till MUS.

Nr 4

Make up store läppena i Sandstorm! Här med ett transparent gloss över! (bilderna lånade från linda hallberg)




Nr 5

Neutrogena Healthy Skin Glow Sheers! Detta är en foundation som är väldigt lätt utan så mycket täckande med SPF 30!! Helt otroligt! Den här finns inte att få tag på i sverige men ska se om jag kan beställa från www.drugstore.com. Denna kommer då användas hemma i sverige och inte i thailand för att då kommer jag ju skippa sminket och köra på produkt nr 1




Kommentarer
Postat av: josse

OMG!! Du har köpt Sandstorm från Make up store!!:D Jag vill åsså ha den xD fast jag tänker fortfarande köpa Burlesque :P men har du köpt MAC´s Woodwinked åsså?:O

2010-07-02 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback