Dagens Make-up!

Skrivet 2010-05-21 @ 15:23:34
Tjohej!

Här kommer lite bilder på dagens make up! En väldigt neutral look med guldigt och brunt från clinique!
Detta är en typisk Make up som jag brukar ha till vardags!

Produkter använda:

Bas: Smahbox Photofinish Primer
Clinique Superbalanced Makeup i 03 Ivory
Mac Mineralize Skin Finish Natural i Medium Light
Make up store Cover all mix
Clinique Blush i Sunset Glow
Lancome Star Bronzer i 01




Ögon:
Clinique Colour Surge Eye shadow Quad, Spicy
Mac Eyeshadow, Vanilla
E.l.f Cream liner, Brown
MaxFactor 2000 Calorie Black/Brown


Oj... ser nu att jag hade lite mascara kladd under ögat... Tänk vad man ser när man kommer upp nära!!



Läppar:
Rimmel London Moisture Renew Lipstick, 600 Soft Coral
Mac Florabundence Lipglass




Bilderna blev lite snabbt tagna och jag vet att dom inte demostrerar så bra.... jag håller på att lära mig bästa vinklarna så ni får stå ut med mig ett litet tag!


Xoxo
Julia :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback