Elsa och hårborttagning!

Skrivet 2010-05-26 @ 19:21:42
Hej hej!!

Har precis suttit ute på min soliga trapp med min kära barndomsvän Elsa Berg (www.elsaberg.blogspot.com)!
Hon är en grymt härlig kompis och ni ska lätt kolla in hennes blogg!
Vi har suttit i flera timmar och snackat skit om allt och alla, relationsproblem m.m
Finns det något bättre än tjejsnack!!? Tack Elsa för att du finns där när jag behöver avreagera mig xD

Anyway! Jag har testat en ny hårbortagningsmetod idag!

Veet hårborttagningscreme:



(Hittade bara en gammal bild på de förra förpackningarna... nu ser det lite mer modernt ut!)

Den var jobbig att applicera och tog en evighet med den medföljande spateln så det slutade med att jag gav upp och använde händerna!
Den tog bort det mesta av håret, men långt ifrån allt, och gjorde huden slät.
Det sved faktiskt en hel del under processen men det gick över efter ca 3 minuter med krämen på.

Det var däremot när jag skulle skölja av den som det gjorde rejält ont!

Den här får 2/5 av mig!

Den är dyr och det är inget jag tänker köpa igen!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: elsa :)

tack själv sötnos :)

2010-05-26 @ 20:13:20
URL: http://elsaberg.blogspot.com
Postat av: Vilhelmina

Vax osv är ju dyrare. :)

2010-06-04 @ 23:23:34
URL: http://vilhelminaulemar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback