Falska Rykten!

Skrivet 2010-05-25 @ 21:34:56
Julia är arg....

Jag har precis fått reda på att det går rykten på skolan att jag har ätstörningar!
Vem sjutton sprider ut såna rykten!??

Bara för att man är smal så behöver det VERKLIGEN inte betyda att man har anorexia!
Jag blev faktiskt riktigt besviken när jag fick reda på att min klass har snackat om detta bakom min rygg och att ingen har sagt något till mig...

Jaja! ville bara göra klart för er alla att jag INTE har ätstörningar, att jag äter med god aptit och tränar hälsosamt mycket.

Detta är hur jag ser ut just nu:



Är det någon likhet mellan mig och en anorexia drabbad människa!?


JAG:


ANOREXIA DRABBAD:



Sluta sprida rykten snälla. Detta är verkligen ingenting man skojar elr ljuger om.
ca 10% av unga kvinnor i sverige lider av ätstörningar så ta detta på allvar allihopa.

och om ni känner att ni håller på att få det... kontakta hjälp innan det är försent!
Vill ni inte ha kontakt med en psykolog så kan ni bara skicka ett meddelande till mig här eller på min youtube kanal (www.youtube.com/eclipsejulia)
Det finns alltid hjälp att få.

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: elsa :)

mysig kväll, tack :)

2010-05-26 @ 18:48:40
URL: http://elsaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback