Första inlägget!

Skrivet 2010-05-20 @ 20:03:48
Tjo!

Första inlägget!! Spännande va!?

Jag tänkte att det är lika bra att presentera mig själv direkt! Mitt namn är Julia och jag är 13 år och kommer från malmö! Nej, det lät för vanligt! Och eftersom att jag är allt annat än en vanlig liten flicka så tänker jag skippa hela "Hej mitt namn är Julia" bla bla bla grejen och fokuserar på att vara mig!

Den här bloggen kommer handla om mode, smink, skönhet, matlagning, men även allvarliga saker också! En liten härlig mix helt enkelt;) Jag kommer lägga upp bilder på Dagens Make up och Dagens Outfit samtidigt som videos kommer dyka upp med jämna mellanrum med b.la Make up Tutourials, och massa Tips och Trix!

Lite tönt bilder så att ni får en rätt  bild av mig!

Jag vet att det finns 1000 liknande bloggar där ute så ni undrar kanske vad det är som gör denna just så speciell? Tja, det är väl så att jag är speciell!:P nej men det unika med denna blogg är att det kommer finnas lite av varje!
Jag menar hur många bloggar finns det som handlar om Smink, Mode, Hudvård, Skönhet, Kärlek, Matagning, Självförtroende och massa mer på samma gång!! Inte många...

Så för er som inte orkar kolla in flera olika bloggar för att tillfredställa alla era olika bloggbehov så kan jag nu med stolthet i rösten, presentera min blogg: MAKE UP IS ART!

XoXo
Julia C

Kommentarer
Postat av: Linn:D

hihi^^..

jäkla najsiga glasögon på bilden!<3



haha nepp, går man i 7A är man ingen normal människa ;).. vi är en blandning av allt och lite till^^!



Ps: XD.. du får påminna mig om att läsa din blogg;)..annars kommer jag glömma:P

2010-05-20 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback