MAC Prêt-â-papier kollektion!

Skrivet 2010-05-20 @ 22:03:26
Vem älskar inte MAC?! Svar: INGEN!

Är fullkomligt galen i alla deras produkter och deras looker. helt klart bland top 5 på favorit listan över smink märken! (som mina kompisar mycket väl är medvetna om... jag pratar inte alls om MAC 24/7 *host*)

Nu har dom iallafall kommit ut med en ny Kollektion som heter Prêt-â-papier och betyder på det underbart franska språket: Förbered dig för papper!
Så: Förbered dig för papper!





www.maccosmetics.com beskriver kollektionen såhär:

Craft-paper couture - an inspired idea cut like a pattern and whipped up into a seamless spectrum of parchment-to-vellum beiges with an occasional, clever colour spill, coral among the most au courant. Avec Prêt-à-Papier, a new couture star is born!

Jag tänkte passa på att göra en Vill ha lista med produkter från denna juvliga kollektion! men för att göra det lite svårare bestämmer jag att man bara får välja 5 produkter!:S
Lämna gärna en kommentar där du skriver vilka 5 produkter du längtar efter!

Nr1. Immecable brow pencil i färgen Dirty Blonde
Nr2. Eyeshadow i färgen Bamboo (Matte)
Nr3. Paint pot i Groundwork
Nr4. Lipstick i Made to order
Nr5. Powder blush i Instant Chic

Gör en lista över dina 5 "Vill ha" Produkter!
Alla produkter finns att hitta på www.maccosmetics.com

Xoxo
Julia

Kommentarer
Postat av: Din lilla kära Josse xD

nu får du min lilla fina villha-lista från mac xD

1. MAC Mineralize skin finish natural xD xD

2. MAC eyeshadow electric eal

3. MAC Concealer ur serien Studio Fix+

4. MAC eyeshadow (en mörkmörklila med glitter i som jag inte kommer ihåg namnet på xO :P)

2010-05-23 @ 20:24:10
Postat av: Anonym

Hejhej, jätte nice blogg:) Är galen i smink but watever, är det nämligen så att du har vatt med i bobster, för jag känner igen dig!;)

2010-09-30 @ 20:55:49
URL: http://alizziaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback