Nagellack till sommaren!

Skrivet 2010-05-22 @ 18:23:14
Hej hopp!

Hur står det till idag!? Hur skönt är det inte med lördag egentligen... HELG LJUVA HELG säger jag bara!
Igår så var jag och mina kära kompisar ut och shoppade lite innan konserten som förresten ÄGDE!!
Tack Libitum för en sjukt bra konsert;)

Jag köpte en Ögonskugga från Make Up Store vid namn Deadly som är perfekt om man vill sota lite eller bara få lite neutral definition i globlinjen!



Bilderna är tagna i Dagsljus utan blixt



Jag måste säga att kvaliten på ögonskuggorna från MUS är sjuuuuuukt bra!!
Det är samma som MAC bara billigare! Make up store får 10/10!

Och så köpte jag ett nagellack från Depend som passar perfekt till sommaren!!
Neutralt med massvis av glitter i! Det är Nr. 42 i deras vanliga kollektion jag snackar om.



Samma här att Bilderna är tagna i dagsljus utan blixt



Tycker verkligen att ni ska kolla in detta lack! Det kostar 29 kr i de flesta affärer!

XoXo
Julia




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback