Dagens Make Up!

Skrivet 2010-11-10 @ 17:11:24
Idag hade jag ALLT imot mig! Det är nog inte meningen att jag ska blogga idag.

för det första så regnade det när jag cyklade hem så hela mitt smink är totalt förstört! Och sedan så var jag tvungen att fixa massa saker så när jag väl kom hem ja då är det MÖRKT ute! Så jag kan inte ta några bra bilder!!

Suck... Det blev badrumsljus den här gången! Men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta för det är mörkt på morgonen och det är mörkt när jag kommer hem... Jag får väl ta bilderna i skolan? Haha xD



Guud jag avskyr det gula badrumsljuset! Dessutom så är redigering sugig som fasen i mitt försök att få bilden någorlunda normalt ljust





XoXo
Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback