Imats 2011!

Skrivet 2010-11-28 @ 15:50:06
WWW.IMATSSHOW.COM

För er som inte vet vad IMATS är så står det för International Makeup Artist Trade Show och är det årliga eventet för alla sminkälskare! Det är i London, New York, Toronto, Los Angeles, och Sydney en gång om året!

Nu i januari så är det london som gäller och SJÄLVKLART vill jag dit! Jag kan nog inte riktigt förklara för er hur mycket jag vill detta! Om jag säger att om jag bara får gå på IMATS någon gång i mitt liv så kan jag dö direkt efteråt för då hade jag uppfyllt alla min mål här i livet! Eller kanske inte men nästan!

Det är de allra största inom branchen som håller i lektioner och alla de största märkena säljer sina produkter med 40-60% rabatt! CRAZY! Det finns även det så kallade Make Up Museumet där de visar de mest historiska kända sminkningarna genom alla tider och ställer även ut specialeffekts sminkningar från filmer som Ailien och Sagan om ringen!

Allt händer den 29:e och den 30:e januari och två dagars billjetterna kostar 550 kr st.

För mer priser och information gå in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback