Julklapps tips!

Skrivet 2010-11-22 @ 17:45:17
Här kommer lite tips för er lata människor!

Lush har som vanligt kommit ut med en rad vinter produkter och även färdigpackade paket som innehåller diverse godsaker! Dom har massa olika grejer för att passa massa olika personer! Deras färdigpackade packet kostar allt ifrån 1700 kr (och då får man myyyycket saker!) till 99 kr som bara innehåller 2 produkter.

Jag tycker verkligen att ni ska kolla in hemsidan för massor av presenter som kanske passar just dina behov men den här är klart min favorit.

christmas candy box!



Jag älskar denna mest för att boxen är så otroligt söt och för att den innehåller den bästa mest fantastiska tvålen någonsin! "Honey I washed the kids" heter den! Om du någonsin har luktat på den förstår du vad jag menar...

Paketet innehåller:

Snow Fairy Shower Gel
Candy Cane Bubble Bar
Rock Star Soap
Honey I Washed The Kids Soap
Bubble Gum lip scrub
Snow Fairy Lip Tint

Den innehåller bara söta och goda saker och kostar 379 kr! Som sagt kolla in hemsidan!


www.Lush.se

Även om christmas candy är min favorit så hade jag inte tackat nej till denna älsklingen...



VILL HA!

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback