Nya Inköp!

Skrivet 2010-11-13 @ 15:34:24
Nu har jag shoppat loss igen! Det känns som om det var ett tag sen men nu är det dags.

Jag har köpt en hel del olika saker som jag tänker visa men först upp är det TreSemme's 24 hour body shampoo och balsam!



Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag älskar TreSemme och att jag håller fast vid att det är helt och hållet deras förtjänst att min kvalitet på håret faktiskt är så bra som den är! Jag har provat allt från SYOSS och Frank Provost till Wella och jag måste säga att TreSemme och Dove är det som funkar för mig.

Därför blev jag såklart överlycklig när jag såg att City Gross hade ett extraerbjudande: Köp ett shampoo och få ett balsam på köpet.

Jag har redan en halvfull flaska med TreSemmes Healthy Volume balsam men en sådan deal är för bra för att missa! Sammanlagt kostade båda 85 kr.

Jag återkommer med resultaten:)


Sedan var jag tvungen att köpa lite bomulls pads för att mina håller på att ta slut.



Det spelar inte så jätte stor roll vilket märke enligt mig! Dessa kostade 13 kr

Jag köpte även lite ansiktsservetter för mina penslar. Jag är en sådan som måste använda rena penslar när jag sminkar mig men jag orkar inte hålla på och djuprengöra dom 7 dagar i veckan! Jag har inte tid med det så jag har en brush cleanser från kicks som man sprayar på penslarna så dödar den bakterier och löser upp smuts!
Man sprayar 3-4 ggr sen så torkar man av det med en servett och vips! Borsten ska vara ren! (nu kan jag inte påstå att den här grejen är sådär jätte bra men men)



14 kr!

Sedan köpte jag 2 deoderanter från biotherm! Dom luktade sååå gött så jag kunde inte låta bli!



220 kr/st

Sedan köpte jag den coolaste saken i världen!

En HOT mask! :D:D



Man lägger hela påsen i varmt vatten så att innehållet värms upp sedan applicerar man den och så kommer den bli varmare och varmare (förhoppningsvis inte obehagligt varmt) av ens egen kroppsvärme! Man har den i 10-15 minuter och så rengör den på djupet! jag var tvungen att prova. 

12 kr/st



En förpackning räcker till 2 omgångar så på så sett blir det 6 kr per gång!




Sedan köpte jag en Rinse Off Cleanser från Clinique! Den ska man bara ha för att tvätta bort smink och sånt
210 kr



Och en spegel med 3 gånger förstoring

kostade 50 kr

och till sist...



Ett torrshampoo från FUDGE som ska ge volym och göra håret lättare att styla! Kostar 149 kr på www.lyko.se

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback