Nya Inköp! - Maybelline Great Lash

Skrivet 2010-11-20 @ 20:58:16

Äntligen har jag provat den! Mascaran som alla hatar....

Den var på extrapris på H&M för 50 kr så jag var tvungen!






När jag först såg den så tänkte jag bara oh nej.... Vad har jag köpt!? Men om jag ska vara helt ärlig så blev jag otroligt positivt överraskad.

Jag tycker att den här mascaran är riktigt bra! Den ser ut att ge lika tjocka fransar som mellanrummen mellan fibrerna men den separerar fransarna riktigt bra! Den ger även en del volym och riktigt mycket längd! Det finns faktiskt inte så mycket attt klaga på förutom att den inte håller så länge. Vid slutet av dagen så har jag svart ringar under ögonen pga mascaran som har flygigt runt överallt. Det händer med nästan alla mascaror på mig men den här verkar vara lite extra svår.

Annars så tycker jag att för 50 spänn så är den definitivt ett bra kap!

XoXo
Julia


Kommentarer
Postat av: Selma

niceigt :D



du ville typ veta om jag börjar blogga igen. Har gjort det nu typ. Har tagit en gammal blogg och fortsatt där :3 hejdå :D

2010-11-21 @ 11:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback