På naglarna!

Skrivet 2010-11-19 @ 19:00:00

Jag har gjort ett jätte roligt experiment!

Jag började med ett bas lack såklart
sedan tog jag mitt älskade depend 205 nagellack och målade 2 lager av det.
När det hade torkat så tog jag en blågrön ögonskugga från romeo & julie paletten (finns på netto för 39 kr... KÖP DEN) och skopade ut en liten del med hjälp av en sked.
Sedan hällde jag ut genomskinligt nagellack på en tallrik och blandade med skuggan.

Jag tog inte så mycket skugga och mycket lack för att få en lätt genomskinlig effekt men om du vill ha det intensivt så kör med mycket skugga och mindre lack!

Sedan applicerade jag blandningen + 2 lager överlack för att verkligen få glans och här har vi resultatet!




LOVE IT!!

Påminner mig lite om MAC deep blue green pigment!




XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback