Crazy Make Up!

Skrivet 2010-10-23 @ 21:55:52
Crazy crazy makeup!

Det här är faktiskt min första Cut crease någonsin så var stolt över mig :P jag har alltid varit rädd för det men idag så tänkte jag bara "nej nu jävlar" och så körde jag loss...

Haha vet inte om det blev så bra men men!

Nu i efterhand så ser jag att man faktiskt kan tolka detta som en sagan om ringen inspirerad look:)

Svart: Ondskan
Vitt: Gandalf den vita/Saruman
Orange: Saurons öga
Rött: Blodet som spills? :P
Grönt: Fylkes ängar
Och sen starka ögonbryn för att representera de starka människorna eller nåt ;)

Haha det var vekligen inte så jag tänkte när jag skapade den men men!





Hope you like! :)

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Flisan

ett tips Julia, jag hade velat se hur sminket såg ut med öppna ögon också (= <3 ett litet tips bara

2010-10-24 @ 18:04:46
URL: http://flickamedblaanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback