Dagens Make Up!

Skrivet 2010-10-20 @ 19:55:18
Halloj!

Idag använde jag BARA make up store skuggor! Haha fast bara 2 st men ändå... det här är en så galet lätt look så att det är komiskt. dessutom använde jag bara 1 pensel! Sigma 224 blending brush!

MUS m/s Vanilla under brynet samt på ögonlocket
Sedan tog jag MUS m/s Deadly i globlinjen och ner i yttre ögonvrån
Sedan skuggade jag allt väldigt väldigt noga.
Lite Max Factor mascara sedan är det klart!







Lättare än så här blir det inte ;)

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: fräknig från serbien

hej, du verkar sjukt duktigt på smink och sånt.

undrar om du skulle kunna visa en snygg sminkning som håller garanterat hela dagen och täcker fräknar ?

har jätte mycket fräknar och mitt smink täcker dom när jag sminkar mig, men efetr några timmar är det borta..

2010-10-26 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback