Garnier Pure Active uppdatering!

Skrivet 2010-10-28 @ 18:34:37

Hej hopp! Jag har nu använt Garnier Pure Active Gel Wash i 1 1/2 vecka kanske? Så jag tänkte att det är dags att jag berättar lite om den:)

För det första så luktar den riktigt starkt av toalettrengörings medel...
Det är en riktigt bra pump på flaskan som går att stänga till så förpackningen får definitivt en tumme upp!



Efter att jag har använt den så känns det som om någon har sprejat mitt ansikte med mint! Det svider nästan lite men känns mest av allt väldigt frächt.

Jag tycker inte att den har hjälpt så värst jätte mycket mot ärr men jag har inte använt tillräckligt länge för att verkligen kunna säga något. Jag har inte haft några finnar sen jag köpte den men jag får inte finnar särskildt ofta om jag inte äter fel eller sminkar mig med något konstigt så tyvär! Jag kan inte testa det :/

En sak jag måste säga som är jätte viktig är att min hud svider som f*n nu! Runt min näsa så har jag blivit riktigt torr och fnasig och det svider hela tiden. Även min haka har fått ta lite stryk.

Därför så tänker jag såklart inte fortsätta använda den utan den får stå längst in i mitt badrumsskåp och vänta på ett kristillfälle där jag verkligen behöver något som ska rengöra huden!

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback