lips, lips, lips!

Skrivet 2010-10-03 @ 13:27:01
Hej hopp! Idag så gjorde jag en liten skoj grej på läpparna! Jag körde med regnbågens alla färger (nästan) och gjorde lite mönster. Jag har extremt torra läppar så som ni ser så torkade dom ju ut direkt! Och jag kunde inte riktigt sätta på läppbalsam eller något när jag var klar... Jag hade tänkt göra massa försök på detta tills jag blir helt nöjd!

Det kommer nog ta ett tag, men nästa gång hade jag tänkt prova att blanda alla skuggor med vaselin? Kanske funkar... Vi får se!

Sedan insåg jag också att min kamera TOTAL protesterade! Makro inställningen ville tydligen inte funka och jag fick en hög med otroligt suddiga bilder.... Jag tänker bara lägga upp dom för att ni ska få en ide av vad som väntar och så hoppas jag att ni kanske kan stå ut med suddet....



Du behöver:

Ögonskuggor, pigment, Eyeliners, Läppstift, Teater smink m.m i följande färgerna:

Gul
Mörkblå
Turkos
Grön
Mörk lila
Cerisrosa
Lila/rosa

OCC (obssesive compulsive cosmetics) 's Lip Tars hade varit helt helt perfekta för detta! Det är läppfärger som är så otrooligt pigmenterade så man tror inte sina ögon! Dom finns i massor av nyanser och meningen är att man ska blanda dom för att få den perfekta färgen för alla tillfällen. dom är först och främst till för makeup artister men vem har sagt att vi vanliga mäniskor inte kan använda dom? ;)

Vill du veta mer om OCC så klicka här!




Anyway.

Här är min lilla OCC insprerade läpp look!

FÖRLÅT FÖR SUDDET! NÄSTA GÅNG BLIR DET BÄTTRE JAG LOVAR:)






XoXo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback