Nya Inköp! - På Naglarna - Recention

Skrivet 2010-10-14 @ 17:57:08
Halloj! Glömde berätta att jag köpt mitt lilla vill ha objekt:) depend #204!

Jag måste säga att jag blev besviken på Depend den här gången. Konsistensen är extremt trögflytande precis som när man haft ett lack i typ ett år och det börjar torka ut. Jag satte på det igår kväll och som ni ser på bilden så har det redan börjat flaga av på kanterna! Hm...

Färgen ser nästan svart ut men i sol ljus så kommer det blåa glittret och det är sjukt snyggt! Älskar färgen ;)

Ja och som ni ser så är jag ingen mästare på att sätta på nagellack... men men!





Det tar även en evighet för den att torka!

grr...

XoXo
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback