Vill ha!

Skrivet 2010-10-05 @ 16:08:07
Ok nu så har jag fått ett stor vill ha begär igen!! Innan så var det ju Too Faced Naked Palette som jag var helt besatt av! Jag till och med drömde om den!!!! Men nu har min besatthett gått vidare till ett av dessa mini lack från Depend! Det som är det bästa är att det kostar 25 spänn vilket är helt sjuukt...

lacket är nr 204 och är en mörk midnattsblå med glitter! Det är helt otroligt! här är en länk till "sminkans" blogg om ni vill se irl bilder. http://sminkan.blogg.se/2010/september/depend-204.html



detta är hela depends höst kollektion och jag måste säga att jag saknar de bruna matta tonerna som man har sett på catwalken under hela året! men 204 är iallfall galet snyggt...


Jag har fått hem ett paket med lite produkter som jag ska visa er om ett ögonblick! Så håll ögonen öppna ;)

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback