Illamasqua New Collection!

Skrivet 2010-09-13 @ 11:55:42
Hej Hej!

Nu är jag tillbaka hemma och ska försöka börja bloga som vanligt! Jag insåg att jag inte fick med mig min kamera till götet men men! Har även funderat lite på att kanske börja göra lite videobloggar?:P Vad tycker ni?

Jag har iallfall fått ett mail av Illamasqua med information om deras nya höst kollektion! Den heter Art of Darkness!







Kollektionen handlar mycket om mörka spännande mystiska färger och dom har redan nu lanserat en elt ny produkt!

Art precision ink
Som är riktigt riktigt pigmenterade liners som man kan dr otroligt definerade linjer med! Dom håller otroligt bra och jag lovar... Dom sitter enda tills du tar av dem med sminkborttagningsmedel och knappt då! Du kan gå och lägga dig med den här på och jag lovar den kommer se precis lika bra ut på morgonen!



Båda färgerna är väldigt classy och eleganta!

Jag är otroligt imponerad och inspirerad av kollektionen!

Här är en bild på alla produkter men jag har själv inte provat några av de andra för att de inte verkade så spännande enligt mig men kolla på den guldiga färgen!! :O HELT OTROLIGT!







XoXo
Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback