Dagens Makeup!

Skrivet 2011-04-13 @ 20:26:58

Hej hopp!

Idag hade jag det FANTASTISKT roligt på min arbetsplats! Jag tog dit några kompisar som jag fick sminka med Mist's produkter och jag bara kände att jag lärde mig så otroligt mycket! Verkligen värdefulla tips som inte går att få tag på genom att läsa böcker eller kolla på instruktionsfilmer. Jag kände verkligen att detta är en sådan jäftig möjlighet som folk i vanliga fall betalar tusentals kronor för och jag har sådan extrem tur att jag får det helt gratis! Jag känner mig nästan skyldigt att betala lite....

Tack Sabin och Jasmine för er fantastiska hjälp och tips! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag uppskattar det.

Här kommer iallfall dagens Lila makeup!










Jag gillade verkligen hur den här sminkningen såg ut med min gröna jacka, röda mössa och gröna ögon! Jag såg ut som en färgexplosion! :D

det är en annan bra sak med den här prao veckan, att jag verkligen kan ta tillfället i akt och spela ut min kreativitet totalt! Färg varje dag!


XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback