Mina Måsten!

Skrivet 2011-04-25 @ 14:10:13
Hej hopp! Jag är tillbaka från en underbar vecka med massvis av skidåkning i Åre!
Jag tänkte att detta är ett fantastiskt tillfälle att visa vilka produkter som jag inte kan leva utan.
När jag åker på resa försöker jag att ta med mig så lite som möjligt för att inte behöva släpa runt på en stor nececcär som tar upp hela min resväska. Det jag tog med mig nu är produkter som helst fyller flera funktioner och som gör det smidigt för mig att sminka mig snabbt och utan att ta så mycket plats.
Här är alltså mina Måsten! Produkter som jag inte kan leva utan samt är anpassade för resa.
Rengöring: Garnier Pure Active Deep Pore Wash
Den här tog jag med mig för att den har en väldigt smart funktion, man kan nämnligen vrida på pumpen där uppe och stänga flaskan så att det inte läcker ut i hela väskan!
Hudkräm : A - Creme
Jag skippade ansiktsvattnet och gick direkt på hudkrämen som såklart var min älskade A - Creme. Det är dock sååååååå osmidigt att släpa på en gigantisk glasburk så jag flyttade över en lagom mängd till en gammal clinique flaska.
Remover: Andrea Ögon Makeup Remover
Inget fantastiskt att säga om dom. Men efter en stunds arbete så är sminket iallfall borta :)
Concealer: Coastal Scents Eclipse Concealer Palette
Så otroligt smart att ta med sig eftersom att de även går att använda som ögonskugga! Man kan göra tusentals olika sminkningar med denna palette och man kan till och med använda correctors som ögonskugga om man smetar på mycket och sätter det med puder. Det blir ett fint pastelligt resultat. Och jag måste säga att highlighern i den här paletten är OTROLIGT! Jag saknar ord för hur bra den är. Helt klart värt att köpa paletten bara för att få tag på denna dröm.
CoverGirl Clean Makeup
Denna använde jag bara vid speciella tillfällen eftersom att bara concealer nästan alltid räcker.
E.l.f High Definition Powder
Eftersom att det är transparent (det ger ingen färg) kunde jag även använda detta till att sätta min ögonskugga oavsett vilken färg jag valde!
Kladdigt :P
E.l.f Mineral Rouge Rose
Bästa Rougen Genom Alla Tider!

H&M Ögonbrynspenna
Användes även om eyeliner!
Min trogne Lancome Kohl Eyeliner!
Pennvässare: IsaDora
Great Lash Mascara
Mitt Claudia läppstift
Depend nagelstärkare för att mina naglar är döda utan den!
Och sist men inte minst....
Fantastiskt solskydd från Innobloc
Jag älskar det för att det är dermatologiskt testat och det täpper inte igen porerna som de flesta solskydd gör.
Och det funkar verkligen. Solen i fjällen är såååå stark och när jag hade denna på syntes det inte ens att jag varit i solen! Det finns att köpa i filippinerna och ni har era vägar förbi...
There we go!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Vad kul att du har favoriter från oss! ^^



Önskar dig en fin kväll :)

2011-05-03 @ 17:32:29
URL: http://eyeslipsface.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback