Back on Track! - Födelsedag!

Skrivet 2011-08-28 @ 11:20:21

Tjena!


Nu har jag lovat mig själv att komma tillbaka in i bloggvärlden. Malmöfestivalen är över (herrejävlar vad The Ark ovh Daniel Adams Ray ägde) och skolan har satt igång! Det betyder att jag kommer tillbaka på mitt vanliga schema. alltså runt ett inlägg om dagen.


Idag hade jag tänkt blogga om min sminkning som jag bar på min födelsedag igår!

Jag ville köra på starka färger så jag valde blått, lila och svart. Den lila nyansen finns under ögat och över det svarta i globlinjen som en svag nyans. Jag ville bara få med den lilla touchen av lila för att den framhäver min gröna ögonfärg! Har du blåa ögon kan du köra på samma effekt fast med en svag ton av rosa istället!




















Ha det bäst!!






Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Du passar i blått

kram

2011-08-29 @ 00:54:12
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Sofie

Superfint! Du är jätteduktig :)

2011-08-29 @ 14:35:09
URL: http://sofiemakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback