Bra hemsidor med svårtillgängliga märken!

Skrivet 2011-08-12 @ 20:15:56
Jag köper majoriteten av mitt smink på internet eftersom att jag kan få tag på 1000 märken som inte finns tillgängliga i sverige och dessutom brukar det vara billigare.

Jag vet att många av er säkert tänker att man kan bli lurad och sådant men jag har sett till att sköta ALLA mina betalningar via PayPal vilket är ett 100% säkert sätt att betala så jag har inte haft en enda negativ upplevelse hittills.
Men eftersom att jag har ganska mycket erfarenhet om ämnet tänkte jag lista mina favorit hemsidor där frakten inte kostar en förmögenhet.


Här kan man hitta ALLT till galet billiga priser. Jag köper väldigt mycket härifrån för $1 och gratis frakt eller likande. Jag kans pendera timmar på att bara kolla runt på ebay! Jag älskar det verkligen. En sak jag rekommenderar är dock att hålla sig borta från MAC smink eller liknande mer exklusiva märken eftersom att det oftast är billiga kopior. Men märken som CoverGirl, Rimmel, L'oreal och Maybelline brukar man kunna få för mycket billigare!




Säljer väldigt exklusiva märken som NARS, Stila, Urban Decay och Elemis. Här finns allt från hudvård och hårvård till smink och nagellack. Priserna är billigare än i sverige men inte så att man tappar hakan eftersom att märkena är dyra till att börja med.
GRATIS FRAKT ÖVER HELA VÄRLDEN!





Här har dom kvalitetsprodukter från England till deras priser. T.ex Seche Vite Top Coat för £9 eller Maybelline dream mousse concealer för £5
Dom säljer även Bare Minerals och Stila. En härlig mix av budget och lyx!
Du kan även välja att se priserna i SEK vilket aldrig är fel!
GRATIS FRAKT ÖVER HELA VÄRLDEN!







Här säljer dom OTROLIGT svårtillgängliga märken som OCC, NYX, Real Techniques, Kett, Michael Todd, Sugarpill och Yaby. Frakten kostar runt 20 - 30 kr. Det här Makeup Artisterna handlar!!



Har ni fler bra hemsidor får ni gärna tipsa mig om dom!

XoXo
Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback