Priser från Kaffehörnans mega tävling!

Skrivet 2011-12-01 @ 20:32:01
Hej!

Som några av er vet så vann jag tävlingen Krister från Kaffehornan.se höll på sin blogg för några månader sen. Jag har äntligen lyckats få bilder på allting så jag tänkte att jag skulle göra ett litet inlägg och visa vad jag vann!

1. Mist Stockholm Necessär


Väldigt söt liten sminkväska som är perfekt när man reser! Den har ett hårt fodral som skyddar sminket från att krossas och den har dessutom en liten spegel som är väldigt användbar när man reser!









2. Mist Stockholm Pensel No. 6

En snedställd pensel perfekt för ifyllning av ögonbryn!






3. Mist Stockholm Glimmer - Forbina

Sjukt fint rosa/lila glitter som ser helt fantastiskt ut på oss med gröna ögon! Jag använda detta Glitter i denna sminkningen (länk).






De suddiga bilderna tar jag för att man bättre kan se hur glittret ser ut med en suddig bild :)



Samma glitter fast på svart bas!



4. Mist Stockholm Glimmer - Cooper

Detta är det coolaste glittret någonsin. Det är vad man kallar för Duo Chrome vilket innebär att själva tonen är en färg och skimmret i glittret är en annan. I detta fallet är det en rosa bas med grönt glitter.








Här ser ni vad som händer om man applicerar samma glitter över en svart bas! (det gröna kommer även fram med en vit bas)







5. Mist Stockholm Color Vibration Eyeshadow - Niagra

Det fantastiska med Mist's Color Vibration Eyeshadows är att de innehåller så många olika färger i ett! Så beroende på vart man rör penseln kan man få helt olika nyanser. Därför är det nästan omöjligt att swatcha dessa nyanser, men jag gjorde mitt bästa :)










6. Mist Stockholm Color Vibration Eyeshadow - Alexandria







7. Väska från Marc Väskshop i Landskrona
Denna väska är gjord i ett väldigt coolt ormskinsimiterande material!





7. Armband från http://lssmycken.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Vad roligt att du vann det. Fint pris och härligt smycke från Liene med.



Trevlig helg

2011-12-02 @ 19:20:02
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Tack du

Många tillfällen man möter människor, du är kanon

Tur jag kom till Entré just den dagen, när du kom sen

2011-12-03 @ 15:40:45
URL: http://kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback