Dagens Makeup! Utan bild...

Skrivet 2011-01-31 @ 20:34:16
Dagens makeup blev utan bild... men jag tänker beskriva vad jag hade :)

Jag blev inspirerad av Elisabeth Harnois!



Det betyder att jag hade vit skimmrig skugga på ögonlocket och lite skimmrig gråbrun skugga i globlinjen! Väldigt enkelt men snyggt. Jag använde Sigmas ss252 och ss217 penslar för att skapa looken!

Sedan gjorde jag en tjock linje av eyeliner men bara på övre fransraden utan att göra en "flick" Ingenting under ögat förutom concealer och lite mascara!

Enkelt men ack så snyggt! Ska nog ha samma look imorgon och ska se om jag kan skaffa fram lite bilder då!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Samira

I love your website. So many nice pictures and good information! :)

2012-02-10 @ 04:02:56
URL: http://www.SamiraSamar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback