Kändisarnas smink FAILS!

Skrivet 2011-01-09 @ 21:31:18
Ibland så får kändisarna en att undra: Hur tänkte du nu?

Här är några exempel på sådana situationer!



Känner hon inte till fingret-i-munnen-tricket? Sug på ditt finger så tar det bort allt överflödigt läppstift från insidan på läpparna och du slipper se ut såhär!


Hm... Vad kan jag säga? Kanske en mattande primer och lite bättre bas hade hjälpt? Dessutom är inte ögonskuggan utsuddad ordentligt runt kanterna!



Jag måste säga att Catherine Zeta Jones är en av världens vackraste männsikor! När hon inte har klumpar i mascaran, och GLITTER i hela ansiktet? Hallå? Dessutom ska man aldrig ta solpuder på näsan? Jag gillar att hålla mig till 3E zonen. (tinningen, ner under kindbenet och under hakan som en 3 eller ett E).




Vad hände med den vanligtvis strålande jennifer lopez? Jag älskar looken med mörka läppar, blek hy ochen brun sotning men herregud... Nu gick hon väl lite väl för långt? Jag tycker fortfarande att det ska se naturligt ut!

XoXo
Julia

FTC Disclaimer: Jag har inte skrivit detta inlägg för att vara taskig mot någon! De flesta av dessa kändisar är otroligt vackra och inte alltför sällan en inspirationskälla! Jag skrev detta enbart för att visa att även de bästa kan göra misstag och för att förhoppningsvis kunna lära någon lite saker att undvika!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback