Snabb uppdatering

Skrivet 2011-01-06 @ 23:30:00
Jag har använt Depends nagelvård nu i 2 veckor! Ville bara låta er veta att det har gett mig fantastiska resultat! Jag gillar fortfarande att hålla mina naglar väldigt korta för att inte bryta dom så lätt men dom ser helt perfekta ut! Jag gör en mer utförlig uppdatering om några veckor!

Jag har även använt maybellines superstay foundation i över en månad och jag gillar den väldigt väldigt mycket! Det bästa sättet jag hittade är dock att applicera den med en vanligt platt foundation borste. Alla sätt funkar OK men det var det bästa för mig! (haha det rimmade :P) Jag mixar den dock med en hel del vit foundation för att få rätt färg och jag vet inte om det påverkar formulan. Om du köper den och inte mixar detn med vit foundation så kanske resultatet blir annorluna? Mer utförlig review kommer!

Xoxo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback