I brevlådan! - 9 Eyeshadows

Skrivet 2011-07-13 @ 17:29:23
Jag hittade ett kanon erbjudande på Ebay där man fick 9 ögonskuggor för 3 dollar! Ca 20 kr. Idag fick jag dom i bevlådan och här är swatches och bilder!





Första skuggan är en hudfärgad/guldig ton med skimmer!



Andra skuggan är liknande fast mycket mörkare. ÄVen lite kallare i tonen.



Den här nyansen mörk mörk grå nyans på gränsen till svart. Den är i princip helt matt. Pytte lite silvrigt skimmer som inte ens syns.



Den femte skuggan är ingen ögonskugga utan ett silvrigt glitter! Applicera det över en kladdig bas så att det fastnar.



Nästa skugga är silvrig fast med en lite brun underton. Perfekt för den som vill ha silver fast en lite mjukare version.






Näst på tur är ännu ett glitter. Den här gången är det silvrigt igen fast med massvis av blåa, gröna, röda, rosa, gula bitar av glitter i! Typ alla färger som finns.



Nästa skugga är det coolaste jag har sett på länge! Det är en vit skugga (som ni ser på bilden) men med grönt skimmer vilket gör att den att den ser helt grön ut när ljuset reflekteras. Det var väldigt svårt att fånga på bild!




Nästa skugga är helt vit med skimmer.



Sista skuggan är precis som MAC's Black Tied fast i lös form. Väldigt svart med stora bitar silvrigt glitter.



Det var allt! Nu ska jag iväg och kolla på nya Hary Potter Filmen!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Elin

Fungerade den nya lumene fundationen (stavning?) bra?

2011-07-14 @ 11:30:35
Postat av: Anonym

vilken mascara använder du? tacksam för svar!

2011-07-20 @ 19:52:49
Postat av: Stephanie aminoff

Fin blogg :D Kolla gärna in min lite och skicka en gullig kommentar (A) vore super snällt!

2011-07-23 @ 15:34:42
URL: http://www.nattstad.se/aminoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback