Julias Sommar Favoriter 2011 - Läppar

Skrivet 2011-07-08 @ 21:47:28
Läppenna: -
Under sommaren bär jag nästan ALDRIG läppennor. JAg brukar gilla något snabbare och lite mer naturligt som bara tar två sekunder att slänga på. Så den här gången blir det inte någon favorit i denna kategorin.
Läppstift: Mist Stockholm nr 305
Wow! Jag köpte detta under min prao vecka och det är den mest perfekta färgen jag har sett någonsin! Det är en ljus rosa nyans som inte är för galen utan ganska neutral. En perfekt blandning av Lady GaGa Viva Glam I och II.
Perfekt för sommaren eftersom att det är lite roligt med den ljus rosa färgen men inte för mycket.
Läppglans: NYX Mega Shine Lipgloss i Plush Red
Jag älskar röda läppglans på sommaren eftersom att de ger en lite "spiced up" effekt men inte för mycket. Som en snällare version av röda läppar! Detta läppglanset håller jätte länge och är väldigt pigmenterat för att vara ett läppglans. Jag älskar konsistensen som inte alls är kladdig utan tvärtom, väldigt slät och återfuktande.
Vårdande: Elizabeth Arden 8 Hour Cream

Den här produkten är en kult klassiker av en anledning! Den gör mina läppar sååååååå mjuka! Helt sjukt. Desstutom ÄLSKAR jag lukten! Jag tror att man antingen älskar den eller hatar den och för mig är det älska som gäller.
XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback