Julias Sommar Favoriter 2011 - Övrigt

Skrivet 2011-07-11 @ 22:53:51

Deodorant: Garnier Mineral Deodorant
Wow! Luktar sååå gott och håller verkligen vad den lovar! Jag kan ha den på i 24 timmar utan att jag börjar svettas eller lukta illa.

Parfym, dag: Lush Solid Perfume American Cream
Jag vet inte vad det är med mig men jag glömmer ALLTID perfym på sommaren! Därför är det perfekt med denna pytte lilla burk som inte tar mer plats än en 5-krona i min handväska. American Cream är min favorit lukt eftersom att den luktar fräsch, sött och väldigt somrigt!

Parfym, kväll: Chacharel Amor Amor
Samma som alltid. En ganska tung doft men som ändå är fräsch och romantisk. Perfekt för dejter!

Topllack: Depend Quick Dry Top Coat
Det enda jag äger för tillfället och det funkar riktigt bra! Jag gillar att det är i en sådan liten flaska eftersom att det gör det väldigt lätt att ta med sig. Dessutom är det billigt och ger mycket glans. Vad mer kan man begära?

Baslack: Depend Protective Base Coat
Jag använder detta mestadels för att se till att jag inte får missfärgade naglar. Vissa lack, speciellt röda och lila m.m. kan ge mina naglar en röd/lila/etc. ton efter att jag tagit bort nagellacket. INTE snyggt! Ett baslack hjälper till att motverka det.

Nagellack, händer: Essie Topless and Barefoot, E.l.f Nailpolish Blush
På mina händer älskar jag att ha naturligt färger! Antingen det från Essie som är creme eller det från e.l.f som är liknande fast metalliskt.

Nagellack, fötter: H&M Hello Kitty Turqoise
Jag älskar att ha en accentfärg på mina fötter! Något väldigt färgstark och uppseendeväckande. Detta lack håller länge ör väldigt pigmenterat och en sjukt fin färg! Dessutom gillar jag att spela på hela grejen med neutrala händer och färgstarka fötter eftersom att det är så jag oftast har mitt smink på sommaren. Neutralt på ögonlocket och färgstarkt under ögat!

Shampoo: TreSemme 24 H Body Volume
Wow!! Jag älskar hur det luktar, hur det ser ut, hur det känns, hur det får mitt hår att kännas och vad det gör med mitt hår. Det känns rent, fräscht och lätt! I flera dagar! Dessutom är det väldigt billigt om man kollar på pris per ml.

Balsam: TreSemme 24 H Body Volume Conditioner
Jag tackar denna produkt för att mitt hår inte är slitet trots att jag klipper det en gång om året. Max.

Inpackning: Olivolja blandat med citron och kamomill. Ev. banan eller grönt te
Vårdande samt lite blekande vilket jag gillar under sommaren.

Leave-in-treatment: Björn Axén Leave in Conditioner

Så det var alla mina favoriter för sommar 2011! Hoppas att du har blivit sugen på att köpa någon av grejerna som jag tipsade om :) Om inte så håll ögonen öppna för höst favoriterna!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback