Videoplanering!

Skrivet 2011-07-30 @ 19:20:03
Här är mitt schema för vilka videos jag hade tänkt filma de närmsta veckorna!


Full Face Makeup Without Any Brushes or Tools!
Jag har precis filmat den och håller på att redigera den så den ligger antagligen uppe imorgon. Här visar jag en dramatisk kvälls makeup utan att använda penslar! Inte ens för rouge eller highlighter! Inte heller använder jag en puderpuff eller liknande verktyg.


My Makeup Collection
Här visar jag hur hela mitt smink område ser ut och vad som finns i mina lådor! Jag berättar hur jag har det organiserat och så får ni se vad min kollektion består av!


L'oreal Telescopic Explosion Mascara Review
En recension av loreal's knäppa diskoboll mascara!


Eyebrows!
Här pratar jag om hur du får till de perfekta brynen! Från hur du ska forma dom , tips och trix, hur du upprätthåller dom och hur du fyller i dom! Jag ska försöka täcka så mycket jag kan om ögonbryn.


Har ni fler idéer så får ni gärna kontaka mig med era förslag!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: sophie*-^

Det låter bra, ser fram emot dem :)

2011-07-30 @ 20:42:40
URL: http://www.plasticbag.devote.se
Postat av: Lina

låter kul ;)

2011-07-30 @ 22:29:48
URL: http://minipiiip.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter jättebra! :)

2011-08-01 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback