Manikyr!

Skrivet 2011-06-02 @ 18:30:48
Hej hopp galopp!
Idag gjorde jag en liten manikyr på mig själv :) Jag försökte göra den lite chic och elegant! Detta blir lite av en tutorial.
Ok. Så det första jag gjorde var att måla ett lager med Pieces svarta nagellack. Vilket svart nagellack som helst funkar bra. Du kan även använda en annan färg :) Det är upp till dig.
Sedan tog jag en gammal eyelinerpensel (du kan köpa en billig bra pensel från panduro hobby eller liknande) och Essies Topless and Barefoot från French Affair kollektionen.

Jag hällde ut lite av nagellacket på ett papper och målade med hjälp av eyeliner penseln en halvmåneform längst ner på naglarna. Jag gjorde en ganska tjock väldigt slarvig linje för att det skulle bli lättare att fylla i resten.
Sedan fyllde jag i övre delen av nageln med 2 lager av samma beiga nagellack. Och fixade till det svarta med en eyeliner pensel och svart nagellack.


Färdigt! Snabbt enkelt och snyggt! Väldigt classy om du frågar mig...
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

Riktigt sexigt. Tänk dig detta med en little black dress och pumps...

2011-06-02 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback