Superbra Tips!

Skrivet 2011-06-03 @ 17:23:05
Här är ett litet mode tips!
Är ni också trötta på att ha bälten som hänger ner hela tiden eftersom att dom är för stora!


Jag visar hur du går från detta....

Till detta....
Lätt som en plätt!
Det enda du behöver är helt vanlig tejp! Dubbelhäftad är bäst men vanlig tejp funkar också.
Med dubbehäftad tejp:

1. Ta loss en lagom stor bit dubbelhäftad tejp.
2. Sätt tejpen på insidan av bältet. I det här fallet den röda delen som sitter mot min mage!
3. Ta flärpen och tryck fast den mot tejpen så att de två bitarna sitter tätt och jämnt.
4. Tryck hårt i ca 20 sek för att vara helt säker på att den inte kommer lossna.
Klar!

Här ser ni den dubbelhäftade tejpen tryckt mot insidan av bältet.
Med vanlig tejp:

1. Ta loss en lagom stor bit tejp. Lite större än med den dubbelhäftade behövs. Typ såhär stor:


2. Vik den dubbel och tryck ihop den så att den blir lite platt.


Gör samma som innan genom att trycka den mot insidan av bältet och hålla i några sekunder.




Tada!

Jag är säker på att många av er kände till det sedan innan men jag är också säker på att det finns många som inte kände till set :)

XoXo
Julia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: ja det vill jag! :D men känns lite klumpigt att cykla med de :/ kanske har de till skolavslutningen! :D men då är du ju inte där kom jag nu på..

2011-06-03 @ 21:32:48
URL: http://fashionandstuff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback