Godmorgon!

En av mina favorit kanaler på youtube la precis upp en video som berättar vad man måste tänka på om man vill bli en framgångsrik makeup artist.

Lisa Eldrige heter hon och är otroligt framgångsrik. Hon har gjort fler omslag på Vouge än jag kan räkna :P´

Här går hon bara igenom det absolut första du måste göra men den är ändå väldigt hjälpsam. Hon kommer lägga upp fler videos angående detta ämnet som går in mer i detalj på olika saker att tänka på. Tex hur man bygger upp sin portfolio och sådant.



Håll ett öga på hennes kanal eller hennes hemsida! 

Xoxo
Julia

Kommentarer
Postat av: Kristin Isabel

Hej! Jag gillar din blogg jätte mycke!! ville bara fråga: HUR GAMMAL ÄR DU???

2011-03-26 @ 13:25:10
URL: http://no-name-at-all.blogspot.com
Postat av: Kristin Isabel

Hej! Jag gillar din blogg jätte mycke!! ville bara fråga: HUR GAMMAL ÄR DU???

2011-03-26 @ 13:25:29
URL: http://no-name-at-all.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback