Mitt sminkbord!

Skrivet 2011-03-03 @ 20:38:36
Så här ser mitt sminkbord ut! Bara lite tips för er som funderar på att skaffa något nytt. Lite tips på hur jag organiserar och sorterar! Allt kommer från IKEA. Vill ni ha en närmare titt på själva sminket så lämna en kommentar :)

Det finns inte så mycket att säga så jag låter bilderna tala för sig själv.



Där ser man mig i mina snygga träningskläder i spegeln :P





Mina favorit nagellack ligger i den vita necessären i bakgrunden och all min nagelvård ligger i den röda lådan. Sedan har jag lite brush cleansers, nagellack remover, deoderant och hår treatments stående. Till höger har jag ansiktsservetter och ibland en burk med tops.





Här har jag mindre penslar och verktyg så som svampar, nagelsaxar, nagelfilar, ögpnbrynsfix m.m.



Mitt smink är på den högra halvan och mammas på den vänstra. Detta är bara det sminket jag använder oftast men om jag ska göra mer galna kreativa saker så har jag resten i mitt rum.



Jag ser att ytan är jätte smutsig! Haha :P Förlåt!

Som ni ser har jag allt sorterat i kategorier. Det gör det lätt att snabbt hitta vad jag behöver.

Jag är nöjd med denna lösning!
Detta är sock bara hos min mamma. Jag kommer antagligen göra ett blogginlägg om mitt sminkbord hemma hos pappa. Sminkbordet där är mer anpassat för att sminka andra.


XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Sofia

så snyggt och organiserat :D !

2011-03-05 @ 18:25:37
URL: http://fashionandstuff.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Så mycket smink du har!!:D

2011-03-18 @ 07:44:27
Postat av: Mariem

Hej Jag blev bara helt kär i sminkbordet och spegeln, hur mycket köpte du båda för och vart kan jag hitta dem? :)

2013-09-22 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback