Ny foundationpensel!

Skrivet 2011-03-01 @ 16:19:45
Idag provade jag en ny sorts pensel för foundation på rekommendation av Xsparkage. Penseln jag snackar om är Sigmas ss168 pensel eller MAC's 168.



Jag måste säga att resultatet blev mellan täckande. Inte lika täckande som om jag hade använt en Flat Top Kabuki som E.l.f's Studio Powder Brush eller Sigmas F80 men defenitivt mer täckande än MAC's 187 pensel (se bild nedan)



Jag gillade resultatet! Uppenbarligen... annars hade jag inte skrivit om det här. För er som har den här penseln eller en liknande så tycker jag ni bör prova den och se om ni gillar det. Det var väldigt lätt att nå ställen som vanligtvis är svåra att komma åt. Som under ögonen och runt näsan!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback