Nya Inköp! - MAC

Skrivet 2011-03-15 @ 15:48:35
Jag var på MAC idag och köpte äntligen deras länge eftertraktade brush cleanser! Jag trodde den var jätte dyr så jag köpte en riktigt dålig på Kicks för 70 kr. Den innehåller 200 ml. Men för 25 kr och 35 ml extra får du en riktigt underbar kvalitets produkt!

Jag säger bara en sak: MAC brush cleanser, 235 ml, 95 kr. Kan inte bli bättre!

Hur den används:

Du kan använda den på flera olika sätt. Mitt favoritsätt är att hälla lite (observera lite) på en pappersduk, och sedan virvla penseln i produkten. Det går snabbt och är otroligt effektivt. Om du har riktigt smutsiga och äckliga penslar (vilket vi alla har ibland) så rekommenderar jag att hälla lite i korken, och sedan låta dom "soak" i brush cleansern i kanske 4 min eller beroende på hur smutsig penseln är. Sedan torkar du av den med papper.

Du kan även använda den för deep cleansing alltså med vatten. Häll lite i handen och sedan rör du runt med den blöta penseln. Skölj av noga med vatten!

3 sätt, en produkt! Gotta love it!

Det bästa är att med de 2 första sätten tar det knappt någon tid alls för dom att torka! Du kan använda dom nästan direkt efter att du tvättat dom.










Back 2 Mac är ett program som går ut på att MAC ska ge tillbaka. Om du kommer med 6 tomma förpackningar (läppstift, ögonskuggor, hudvård, rubbet!) så får du ett valfritt MAC läppstift gratis! Du kan dock inte välja ett Viva Glam läppstift för att alla pengar går till forskning för Aids. Problemet är bara att vi inte har detta återvinnigsprogram i sverige! Det suger men om du samlar på dig massvis av tomma mac produkter så ta med dom om du ska ut och resa. Vissa affärer erbjuder även ögonskuggor istället för läppstift som belöning.



FÖRE:



EFTER:



Jag älskar hur penslarna verkligen får tillbaka sin form efter att man har använt denna.

Sedan passade jag på att köpa min 4:e H&M ögonbrynspenna i Light Brown. Den bästa någonsin!









XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Josse

Jättefint nagellack på bilden med ögonbrynspennan ;) Vilket är det?

2011-04-04 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback